pondělí 8. června 2015

YELLOW SKIRT

SHOES: gate, SKIRT: mohito, T-SHIRT: reserved, BAG: ny

V neděli jsme byli s rodinou na 1. svatém přijimání mojí malé sestřenky a rozhodla jsem se vám ukázat outfit, který jsem měla na sobě. Je v podstatě úplně jednoduchý, což jsou skoro všechny mé outfity a podle mě je v jednoduchosti krása. Zvolila jsem černé tričko zastrčené do světle žluté sukně s černými lodičkami a černou cross body. Někteří mohou sice říci, že přechod černé a žluté je moc silný, ale mně se právě ten kontrast líbí.





5 komentářů:

  1. Ta sukně je moc pěkná, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný outfit, tak sukně se mi moc líbí :) a máš pravdu, taky jsem toho názoru, že jednoduché outfity jsou nejlepší :)
    P.S.: Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíte :).
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Taká jemná a jedoduchá, veľmi pekné! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)