pátek 20. února 2015

FAVOURITE PRODUCTS



Dnes jsem si pro vás připravila článek o mých oblíbených produktech, které používám nejčastěji, nebo jsem si je v poslední době oblíbila. 




Micelární vodu jsem předtím nikdy nepoužívala. Zatím jsem vyzkoušela jen dvě, takže vám nemůžu tak hodně říct, ale obě dvě mi moc vyhovovali. Tato je od Garnier a je skvělá. Já vždy na odličování používám dvoufázový odličovač a až pak pleť vyčistím micelárkou. Zázračný kelímek od Oriflame znám už strašně dlouho už asi když mi bylo 7 mi ho mamka dávala až si namažu rty. Je opravdu skvělý na popraskané rty, občas jsem ho použila i na nějaké sušší místo, kde pokožku krásně vyživí. Jak jsem říkala doma ho už používáme strašně dlouho a měli jsme jich už nespočet. Určitě ho můžu doporučit a navíc strašně dlouho vydrží. Nikdy jsem nebyla člověk, který by se vyžíval v mastných krémech a čekal strašně dlouho než se vsáknou. Ikdyž já mám celkem suchou pokožku hlavně přes zimu mám raději tělové mléka. Toto je od Avonu s vůní jahod a bílé čokolády a je vážně skvělé.


Paletka očních stínů v Avonu(odstíny island breeze) je asi moje nejpoužívanější paletka. Mamka si ji jednou objednala akorát v jiných odstínech a přišla ji tato, proto mi jí dala. Obsahuje 4 neutrální oční stíny, které jsou celkem dobře pigmentované. Mají krásné malé balení, které se skvěle hodí na cestování. Jak můžete vidět z obrázku hnědý stín jsem si strašně oblíbila, jak do ohybu víčka tak se dá i použít jako bronzer. Momentálně používám pudr od Rimmelu stay matt, že je kolem něj takové bum se nerýmuje s tím, že by byl nějak převratně skvělý a spíše mi příjde, že tenhle od NYC je lepší a mám ho raději. Další produkt je taky od značky NYC a je to jejich mozaiková tvářenka/bronzer. Nemám ho sice uplně dlouho, ale už za tu krátkou dobu jsem si ho strašně oblíbila a nosím ji skoro pořád. Pigmentace sice není nic extra, ale to já mám ráda, protože to nepřeženu.



Dlouho jsem hledala nějaký bílí lak, který by kryl méně než ve 3 vrstvách, což se stávalo u bílých laků, které jsem už vyzkoušela. Tenhle je vyjímka. Naprosto jsem si ho oblíbila, kryje maximálně ve 2 vrstvách a rychle schne. Obsahuje sice trochu šimru, který na nehtech stejně není vidět. Dlouho jsem váhala nad výběrem oblíbené rtěnky. Nakonec jsem se rozhodla pro Esence 01 Coral Calling. Je to krásná korálová barva, na rtech vypadá skvěle a nějaké ty 2 hodiny určitě vydrží, pak stačí jen přetáhnout znovu a jdete dál. Je skvělá na léto, ale nepohrdám nad ní ani v zimě. Druhý produkt od Esence je jejich tužka na obočí. Toto je asi už moje 4. nebo 5. stejná. Já jsem sice bruneta a mám odstín 04 Blonde, ale odstín pro brunety ja na mě až moc tmavý a tohle je přirozená barva mého obočí. Mám ji ráda, ale chtěla bych i vyzkoušet nějakou jinou. Korektor od Catrice Camouflage Cream zná, nebo už vyzkoušela snad většina blogerek, youtuberek. Já ho mám v odstínu 01 Ivory a musím říct, že je skvělý. Já ho mám už asi od září a pořád je ho tam hodně a to ho používám celkem často. Opravdu zakryje kruhy pod očima a drobné nedokonalosti. Určitě ho můžu jen doporučit.



A jako poslední tady mám štětce od Real Techniques a je to ta core colection. Hned ze začátku bych se chtěla omluvit, štětce jsou už trochu špinavé, protože jsem je už používala. Koupila jsem si je asi už minulý týden a od té doby je používám pořád. Jsou hezky jemné a krásně se s nimi pracuje. Dostanete k nim i pouzdro, které je skvělé na cestování. Určitě o nich neslyšíte naposled. Já je mám z E-shopu : http://www.beauty-store.cz . Já doufám, že se vám článek líbil a přeji hezký víkend.




Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)