středa 11. února 2015

ALL BLACK



V poslední době se mi vůbec nechce uvažovat co si vezmu na sebe, když totiž začnu, u skříně pak stojím půl hodiny a stejně pořád nevím. Tento outfit je právě takový jednoduchý, nemusíte vůbec řešit jestli vám bude něco barevně ladit, protože vše je černé.
Já mám na sobě koženkové legíny, nějaké basic triko, černý pletený cardigen, na který jsem hodila kabát. Outfit jsem doplnila černými botami se zlatými cvoky, černou kabelkou do ruky a jednoduchým zlatým náhrdelníkem. Z vlasů jsem si udělala jednoduchý copek a na rty dala trochu výraznější nafialovělou rtěnku. V poslední době jsem taky hodně uvažovala, že bych si nabarvila vlasy na tmavší hnědou, jelikož já se svou přírodní barvou nejsem moc spokojená, ale moc si nechci ničit vlasy, tak jsem uvažovala jen o přelivu. Co myslíte vy?






shoes: CCC
leggins: Reserved
t-shirt: Mango
cardigan: Tally Weijl
bag: aliexpress
necklace: NY
lipstick: Makeup Revolution
    -odstín: Crime

Anna

1 komentář:

  1. Tak to jsme na tom podobně, také mám nejradši černé kousky :) Sluš ti to :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)