úterý 9. prosince 2014

THEATHER

heels: Deichman, skirt and shirt: NY, strap: pepco, jacket: reserved, bag: hm, necklace:gift

Každým rokem jezdíme se školou do divadla a u mě zase nastává dilema, co si vezmu na sebe.
Moje první volba byly bílé úzké šaty, později černá sukně a košile a milión dalších variant. Nakonec jsem si půjčila od mojí milované maminky bílou košili s krátkým rukávem a zastrčila jí do černé sukně a jen přehodila černé sáčko. Obula jsem se do červených lodiček, které ladí s červenou rtěnkou na mých rtech. Outfit jsem doplnila černostříbrným psaníčkem, tenkým páskem a náhrdelníkem s perlami. Naštěstí dneska ledovka nebyla, jinak bych asi v lodičkách dobře nedopadla.




                                                


Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)