sobota 13. prosince 2014

REVIEW

Tak dneska tady mám pro vás malou recenzi kosmetiky ze stránky www.galaxieprani.cz  Objednala jsem si tři produkty. Sleek paletku očních stínů, rtěnku makeup revolution a štětec od w7. Balíček jsem si objednávala minulou neděli a přišel za dva dny což jsem se divila, že tak brzo. Všechno přišlo v pořádku a bylo to takhle roztomile zabalené v takových polystyrenových houbičkách. 




1. Sleek del mar-limited edition paletka 12 očních stínů. Balení je moc pěkné, bytelné a s velkým zrcadlem. Tak teď už k samotným stínům. Většina stínů je matných, ale tři jsou s jemným šimrem a stín Lounge Lovers je velmi třpytivý. Paletka je velmi dobře pigmentovaná, méně pigmentované jsou stíny: Chilled Out, Talamanca a Feel Euphoric. Nejraději zatím používám stín Lounge Lovers a paletku můžu jen pochválit, už mám několik dalších vyhlédnutých, takže si myslím, že jen u jedné nezůstanu.





2. Blender brush W7 je obyčejný štětec na zjemnění přechodů mezi stíny. Pracuje se s ním dobře, štětiny má jemné, nevypadávají a za tu cenu je hodně dobrý.



3. Rtěnka Makeup Revolution v odstínu Crime. Je to taková fialová až fuksiová spíše krémová rtěnka. Pigmentovaná je moc hezky. Díky její konzistenci moc dlouho na rtech nevydrží takže je potřeba jí asi po hodině a půl obtáhnout. Na balení se mi líbí víčko s odstínem rtěnky, které určitě oceníte při skladování.





 Tak já doufám, že se vám můj článek líbil. Určitě se podívejte na tento e-shop. Najdete tam skvělé věci za velmi příznivou cenu. Přeji hezký sobotní večer.


Anna

2 komentáře:

  1. Makeup Revolution je super značka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsem zatím od nich zkoušela jen tu rtěnku, která mě příjemně překvapila, tak mám určitě v plánu vyzkoušet i jiné produkty.

      Vymazat

Děkujeme za komentář :)